Sightseeing Hue - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Sofie en Chantal - WaarBenJij.nu Sightseeing Hue - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Sofie en Chantal - WaarBenJij.nu

Sightseeing Hue

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Sofie en Chantal

14 Oktober 2013 | Vietnam, Da Nang

Vanochtend na een buffetontbijtje eerst maar paraplus aangeschaft want het water komt met bakken uit de hemel vallen! Eenmaal de paraplus in onze hand hield het op met regenen!!! Naar de citadel gelopen en daar de imperial enclousure (citadel in citadel) bezocht! Helaas staat er niet veel meer van recht want het is erg gebombadeerd door de Fransen en Amerikanen. In deze citadel was de forbidden purple city. Dit lijkt erg op de forbidden city in Beijing. Nadat we daar alles gezien hadden en het was gaan regenen, even ergens een sapje gedronken. Daarna weer met de paraplus op pad naar war memorial en het treinstation om onze treintickets te kopen voor morgen. Daarna nog de Bao Quoc pagode bezocht. En weer richting ons hotel gelopen want het begon nu toch wel erg te waaien en regenen. Onderweg nogwel ergens een pho (soep) gegeten en tegen 16u waren we weer in ons hotel. Daar ons op laten drogen en de weersverwachtingen bekeken! Tyfoon Nari komt vannacht aan land en tegen morgen ochtend 8u is hij al in Laos! Dus dat word een wild nachtje!?! We wachten af!
Net nog even gaan eten en wat te drinken ingeslagen! Vannacht kan de stroom uitvallen en veel wind, onweer en regen vallen!
Jullie horen het morgen wel!

• 14 Oktober 2013 - 16:35

Ma:

Hallo jongelui,
    Wat een verhaal weer. Jullie dachten alleen maar mooi weer te hebben.
    Elke dag weer wat anders. Van puffen de afgelopen dagen nu in de regen.
    Afwachten wat de storm teweeg gaat brengen. Morgen weer een prachtig verhaal van jullie belevenissen.
    Succes en wees voorzichtig.

• 14 Oktober 2013 - 18:11

Rina:

hallo,
    dat is wel dikke pech...
    Hier is het trouwens ook koud, donker en nat, maar voor Laos is dat toch wel jammer.
    Hopelijk gaat de tyfoon Nari snel voorbij en kunnen jullie weer rondtrekken en -kijken!
    veel succes, Rina

• 14 Oktober 2013 - 18:57

Jessica:

hoi nou jullie maken ook van alles mee. Succes de komende uren..

• 14 Oktober 2013 - 22:45

Franka Van Ham:

Hallo Chantal en Sofie
    Geweldig om te lezen, waar jullie nu weer zijn, en wat jullie steeds ondernemen. Wat een belevenissen.
    En hoe is het eten, en kun je alles verdragen?
    Geniet ervan, fijne tijd. Groetjes Franka