Walibi van Vietnam - Reisverslag uit Cát Bà, Vietnam van Sofie en Chantal - WaarBenJij.nu Walibi van Vietnam - Reisverslag uit Cát Bà, Vietnam van Sofie en Chantal - WaarBenJij.nu

Walibi van Vietnam

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Sofie en Chantal

11 Oktober 2013 | Vietnam, Cát Bà

Na een heerlijke uitslaapochtend zijn we op zoek gegaan naar een ontbijt. Dit was een hele klus! Maar uiteindelijk aan de haven brood met gebakken eitje kunnen scoren! Tijdens het ontbijt besloten om naar Tuan Chau amusement park gegaan! Want daar zouden zeehonden, dolfijnen, apen en krokodillen show gegeven worden! En verder spookhuis, 5D film, paintball, strand, zwembad, enz...
Maar natuurlijk geen dolfijnen, zeehonden en meer als de helft was dicht! Dus na de apen show en krokodillen optreden, ons op het strand geparkeerd met uitzicht op de heuveltjes van Halong Bay. We waren de enige leek wel! Geen winkeltje open dus als je honger had was t pech! Maar we hadden nog ramboetans en dragonfruit over en dit maar als lunch genuttigd! Tegen 16 u nog naar de 5D film gaan kijken , maar dat was echt een flop! Duurde eerst al een eeuwigheid voordat de computer opgestart was en verder weet ik niet wat er 5D aan was!? Maar gelukkig was het na enkele minuten al ten einde!
Daarna na een heerlijke douch weer lekker gaan eten, nooddles met garnalen!
Morgen weer richting Hanoi!

• 11 Oktober 2013 - 17:04

Ma:

Hallo alle,
    Kan altijd geen feest zijn. Heb je dit ook meegemaakt.
    Middag geen lunch is goed voor de lijn.
    Zo heeft het diner eens zo goed gesmaakt.
    Kijk uit naar de belevenis van morgen.
    Dikke knuffels