Where the dragon descends into the sea - Reisverslag uit Cát Bà, Vietnam van Sofie en Chantal - WaarBenJij.nu Where the dragon descends into the sea - Reisverslag uit Cát Bà, Vietnam van Sofie en Chantal - WaarBenJij.nu

Where the dragon descends into the sea

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Sofie en Chantal

10 Oktober 2013 | Vietnam, Cát Bà

Na een heerlijke lange nacht slapen met een ontbijtje begonnen! Baguette en omelet! Om 8u werden we door onze gids van de dag, Jacky, opgehaald. Een 4 uur lange busrit naar Halong Bay achter de kiezen kwamen we tegen 13u aan in Halong Bay marine. Daar de boot opgegaan om te cruisen in de bay! Tijdens de heenvaart een heerlijke lunch gegeten met allerlei verschillende dingen, kip, vis,schelpen, tofu, zeewier en natuurlijk rijst! Na een stukje varen waren we tussen de eilandjes en ja het is net zo mooi als op de foto's! Sofie en Joep hebben nog gekajakt in een grot en door een drijvend dorpje. Na nog een stukje varen de hemelse grot bezocht. Eerst een hele klim naar de ingang en in de grot was het er ook niet frisser op, dus lekker zweten!
Tegen half 5 waren we terug aan wal en hebben we een taxi genomen naar ons hotel! (Bleek 500m verder te zijn!?!).
Eerst gedoucht en daarna op zoek gegaan naar eten! Veel seafood! In een lokaal tentje ons laten verleiden door loempias en hot pot seafood! In de hot pot: grote garnalen, langoustine, krab en schelpen! Mmmm heerlijk! En dat voor nog geen 20 euro voor ons 3 en!! Dat doen we morgen weer!
Morgen nog geen vast programma. Dus wie weet wat we gaan beleven!?

• 10 Oktober 2013 - 18:16

Trudie:

En morgen hebben jullie tijd om alles te laten bezinken! Met zooooooooveel indrukken in zo'n korte tijd kan dat wel eens erg fijn zijn. Maak er weer een mooie dag van!

• 10 Oktober 2013 - 18:32

Ma:

Hallo,
    Weer z'n gevulde dag. Veel gezien en veel indrukken op jullie netvlies.
    Zeker weer mooie fotos genomen. Kijk er al naar uit.
    Lekker gegeten zoals ik lees.
    Slaap morgen maar eens uit.
    Dikke knuffels