Shop till you drop - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Sofie en Chantal - WaarBenJij.nu Shop till you drop - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Sofie en Chantal - WaarBenJij.nu

Shop till you drop

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Sofie en Chantal

17 Oktober 2013 | Vietnam, Hoi An

Gisterenochtend na een spannend nachtje toch met droge voetjes wakker geworden! Het water was gelukkig niet meer gestegen! Dus na een stevig ontbijt naar de beach gegaan met de shuttle bus. De prive beach had enige schade opgelopen en we moesten onszelf installeren! Dus Joep voor ons allen een bedje geregeld en afgepoetst!! Dus met uitzicht op de chinese zee, onder de palmbomen was het erg goed vertoeven! Tegen 15u weer naar hotel gegaan en onszelf opgefrist. Daarna de shuttle bus naar de oude stad genomen. Heel leuke winkeltjes! Joep heeft een james bond pak aan laten meten en toen Sofie en ik dat zagen wilden we wel voor een wollen winterjas gaan a la burberry! Dus we werden opgemeten en de kleur werd gekozen en dan ook de binnenkant. Om half 10 kwamen we uitgeput weer in het hotel aan. Lekker gedoucht en in bedje.
Joep en Sofie werden om half 2 opgeschrikt door een lek in het dak waaruit het water recht op het bed terecht kwam!!! Dus midden in de nacht zijn ze verhuisd naar een andere kamer! Als t water niet stijgt in de rivier komt het wel van boven!?!
Vanochtend na het ontbijt weer naar de oude stad gegaan. Eerst onze pasbeurt gehad en daarna een stadswandeling gedaan en wat musea, oude huizen en covered bridge bezocht!
Om 16u hebben we een kookles gehad. We kunnen loempias maken!! En alles smaakte ook nog!
Nu net onze jassen, pak en schoenen opgehaald. Op naar het hotel en ons bedje! Morgen alweerde laatste dag hier en dan vliegen we s avonds naar Ho Chi Minh city!

• 17 Oktober 2013 - 17:05

Ma:

Hallo,
    Zo weer met spanning jullie verhaal gelezen.
    Had je wel droge voeten, wie denkt dat je s' nachts een nat bed krijgt.
    Is wel schrikken. Jullie maken toch wel elke dag iets mee.
    Zo te lezen heb je goed kunnen shoppen.
    Als je thuis bent kun je voor ons loempias maken. Lekker smullen kijk ernaar uit.
    Veel plezier de volgende dagen.
    Dikke knuffels

• 17 Oktober 2013 - 22:51

Pa En Ma Baarle:

Hallo allemaal. Hebben net jullie verhaal gelezen. Vandaag weer de laatste dag in Hoi An Hebben ook een groot aantal foto's bekeken van Hoi Ann op verschillende webpagina's. Prachtig Prachtig en zeker moeiilijk om uit Hoi An te vertrekken. Maar ja op naar Ho Si Minh city wat zeker ook een mooie belevens zal worden. Groetjes van Pa en Ma