Aftellen! - Reisverslag uit Baarle-Hertog, België van Sofie en Chantal - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Baarle-Hertog, België van Sofie en Chantal - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Sofie en Chantal

15 September 2013 | België, Baarle-Hertog

Over 3 weken is het zover! Eindelijk zomervakantie!
Op 6 oktober vertrekken we naar Bangkok! Het reisprogramma zal ons naar Chiang Mai, Hanoi, Halong Bay, Hue, Hoi An, Ho Chi Minh City en Borneo brengen! En hier kunnen jullie onze avonturen weer volgen!
Onze nieuwe reisleider Joep zal deze reis getest worden!

• 16 September 2013 - 12:49

Tudie:

Een superfijne reis toegewenst! En Joep: jij heel veel sterkte met de dames, jullie zullen het ongetwijfeld goed hebben en heel veel gaan zien. Borneo lijkt me fantastisch, een goeie actie om daar ook naar toe te gaan. En nu inderdaad dus .....aftellen........

• 17 September 2013 - 19:36

Ma:

Gerard en ikzelf weten dat jullie reisleider er al een tijd mee bezig is om voor jullie dames een geweldige reis samen te stellen.
    Het programma is om jaloers op te zijn.
    Wij wensen jullie een zeer gezellige reis met veel plezier.

• 08 Oktober 2013 - 16:54

Marie-Jose:

En jullie zijn afgeteld...........volgens mij ook vertrokken? Ik wens jullie alle drie een hele fijne reis! Ik ben heel benieuwd om het hier te volgen! Kom maar op met de fotos!!! En natuurlijk de verhalen erbij!!! Geniet ervan en laat de thuisblijvers ook een beetje meegenieten!!! xx

• 12 Oktober 2013 - 15:37

Rina:

Dag Luitjes,
    Ik heb het weer gelezen wat een beleving !!
    Het gaat jullie goed, maak veel plezier, en ik kijk weer uit naar het volgende verslag.
    Groetjes Rina.