Aankomst in Istanbul - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Sofie en Chantal - WaarBenJij.nu Aankomst in Istanbul - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Sofie en Chantal - WaarBenJij.nu

Aankomst in Istanbul

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Sofie en Chantal

25 Januari 2013 | Turkije, Istanbul

Vanochtend heeft Adi ons naar station in turnhout gebracht zodat we de trein naar zaventem konden nemen! Natuurlijk waren we veel te vroeg op de luchthaven! Dus eerst maar thee gedronken en gewacht tot de check in openging.
Om 13.45u vertrok ons vliegtuig richting Istanbul! Waar we 3,5 u later aankwamen. Een shuttlebus genomen naar het centrum die in de file terechtkwam! Dus uiteindelijk na 2,5 u rijden eindelijk bij Cheers hostel aangekomen! Even wat gegeten en gedronken en in ons bed om morgen de sightseeing te kunnen beginnen!

• 26 Januari 2013 - 11:03

Trudie:

Het heeft misschien wel even geduurd voordat jullie in de Hostel waren, maar het is de moeite waard, het feest kan beginnen! Geniet ervan!

• 26 Januari 2013 - 18:54

Ma:

Na een goede nachtrust de stad stukje bij stukje aan het verkennen. Wacht weer op jullie verhalen.
    Geniet ervan maar wees voorzichtig.
    Dikke knuffels

• 27 Januari 2013 - 10:04

Rina:

Leuk dat jullie weer dagelijks een verslag schrijven, ik kijk er weer naar uit...
    Istamboel is ook weer zeker de moeite waard, daar zijn veel bezienswaardigheden maar wel heel iets anders dan Thailand!
    veel plezier