Ayutthaya, floating market - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Sofie en Chantal - WaarBenJij.nu Ayutthaya, floating market - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Sofie en Chantal - WaarBenJij.nu

Ayutthaya, floating market

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Sofie en Chantal

04 November 2012 | Thailand, Ayutthaya

Vanochtend met de trein naar Ayutthaya vetrokken! Hadden kaartjes gekocht voor 1,5 euro (voor 4)! Trein zat helemaal vol met thaien. En na bijna 2 u kwamen we aan in Ayutthaya. Afstand bangkok -ayutthaya is 72 km!
Eerst maar naar ons homestay gegaan om onze spullen te droppen en even te douchen want was toch wel warm geweest in de trein ( geen airco, alleen arko!).
De tuktuk naar de floating market gepakt en daar een boottoer gemaakt op de giga plas!?! En veel drijvends was er ook niet aan! Er lagen wat kleine bootjes waarop ze eten bereidde in dat watertje en rondom winkeltjes! Maar Sofie en ik hadden snel een massage salon gevonden en hebben dus weer eens een heerlijke massage ondergaan met wat blauwe plekken als gevolg! Terwijl gingen Rina en Monique wat winkeltjes bekijken en hadden ze hun eerste olifant gespot!!! Op de markt heerlijke satekes en garnalen gegeten!
Vanavond nog aan de rivier een restaurantje opgezocht en weer heerlijk gegeten!
Morgen wat ruines bekijken per fiets!

• 06 November 2012 - 13:13

Peggy:

Massages waar je blauwe plekken van krijgt? Volgens mij lezen jullie te veel boeken...;-)