Wat Pho - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sofie en Chantal - WaarBenJij.nu Wat Pho - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sofie en Chantal - WaarBenJij.nu

Wat Pho

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Sofie en Chantal

02 November 2012 | Thailand, Bangkok

Na een heerlijk nachtje slapen weer fris en fruitig de dag begonnen met een ontbijtje! Paar muggenbultjes rijker maar dat mag de pret niet drukken!
Vandaag stond voor Rina en Monique het Grand Palace op de planning en daarna de Wat Pho! Dus met de skytrain naar de Chao Praya river en daar de express boot naar nr9 Grand Palace genomen (voor 1 euro, afzetters, is normaal maar paar cent, maar was weer eens een speciale dag). Monique en Rina naar het paleis gebracht en Sofie en Ik zijn naar de Wat Pho doorgelopen voor onze eerste thaise massage! Mmmmmm weer helemaal rechtgetrokken! Een uur later maar eens gaan kijken of Rina en Monique de weg konden vinden naar de Wat Pho aangezien ze op elke hoek van de straat een ander verhaal ophingen: Wat Pho is pas om 13 u open, vandaag is een feestdag, het is te warm,...
Maar na klein half uurtje wachten kwamen ze er dan toch aan! Dus weer naar de Wat Pho gelopen en weer massage gedaan, maar deze keer een voetmassage! Ja, je moet jezelf verwennen, he!
Natuurlijk ook nog de liggende boeddha bekeken en toen dachten we met de expressboot weer richting skytrain te gaan, maar deze ging niet want er was een oefening Koninklijke vloot op de Chao Praya! Dus maar even bootjes gekeken. En maar een tuktuk teruggenomen naar de skytrain! Was een trafficjam dus duurde even! Maar tegen 18u waren we terug in de suk11. Even douchen en op naar de Bayok skytower voor het buffet met uitzicht van de 78e verdieping!
Nog een borrel en off to bed!

• 02 November 2012 - 19:24

Trude:

Sjonge sjonge, wat zou ik er graag bij zijn! De heerlijke massage bij Wat Pho, super, ik krijg heimwee!
    Jullie hebben de eerste dag al weer een hoop gedaan, gek, je wilt geen tijd verspillen.
    Hoe vinden Rina en Monique het crossen met de tuk tuk?
    Hoe is de temperatuur trouwens?
    Geniet ervan!!! Hier is het pokkeweer!

• 04 November 2012 - 10:30

Marijke:

Ja, ik hoor het al een "vreselijk" goeie vakantie...
    Alle details over massages, hoeven niet gedeeld te worden...is jaloers-makend!!!
    Veel plezier! Toedels!