Kreeft, garnaal en orang oetang - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Sofie en Chantal - WaarBenJij.nu Kreeft, garnaal en orang oetang - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Sofie en Chantal - WaarBenJij.nu

Kreeft, garnaal en orang oetang

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Sofie en Chantal

23 Oktober 2013 | Maleisië, Kuching

Gisteren hadden we ons eerst aan de beach geinstalleerd maar het zeewater is warm en dus niet verkoelend! Toen zijn we maar naar het zwembad verhuisd waar het water wel iets verkoelend is!
Dus een heerlijk dagje niks anders gedaan gebakken en gebraden (letterlijk) en afgekoeld in het zwembad met uitzicht op de jungle en de zee! Tussendoor heerlijk gegeten, nasi goreng, verse sapjes, enz...
Vandaag gaan we Bako national park om de wildlife te spotten!

• 23 Oktober 2013 - 09:50

Ma:

Hallo Allen,
    Is ook wel lekker dagje niksen. Genieten van zee, zwembad en uw laten verkleuren.
    Ziet dat jullie niet terugkomen als kreeften.
    Geniet in het park maar ziet dat ze jullie niet houwen.
    Wat is het volgende verslag wat jullie weer meemaken in de jungle.