Blubblubblub - Reisverslag uit Ko Tao, Thailand van Sofie en Chantal - WaarBenJij.nu Blubblubblub - Reisverslag uit Ko Tao, Thailand van Sofie en Chantal - WaarBenJij.nu

Blubblubblub

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Sofie en Chantal

15 November 2012 | Thailand, Ko Tao

Vandaag oze laatste dag op Ko Tao heel goed doorgekomen! Nadat we de afgelopen dagen het snorkelen geoefend hadden, konden we vandaag aan het echte werk beginnen! Snorkeltripje rond het eiland! Sofie had het vrij snel onder de knie! Ze is niet verzopen op volgelopen met water! Vissen zijn wel erg eng,he!? Maar ze hebben niet gebeten, zelfs de haaien niet. De barracuda's hebben ook niet aan haar geknabbeld! Heel veel mooie visjes gezien! En koralen! Maar het enige nadeel is dat we ons achterste verbrand hebben! En dat na we wel 3 maal gesmeerd hebben met de P20! Achja, dat word op de blaren zitten! Morgen gaan we weer met de catamaran naar Chumpon om daar de nachttrein naar Bangkok te nemen! Onze laatste dagen slijten met shoppen, massage, eten, slapen, shoppen, massage,...

Ma:

Kijk altijd uit naar de verhalen die jullie meemaken. Is om bang van te worden al die vissen rondom jullie.

• 17 November 2012 - 11:57

Rina:

dag luitjes,
    Gelukkig is alles goed verlopen met snorkelen,denk dat dat ook heeeel leuk moet zijn, al die vissen groot en klein rondom je heen.
    Jullie hebben weer heel wat ondernomen, jammer dat de verhalen stoppen ik heb er echt van genoten en zoveel te meer omdat ik me nu extra kon inleven!
    Hoop dat de blaren in BKK snel verdwijnen...
    Nog veel plezier en goede terugreis!