Dagje treinen! - Reisverslag uit Chumphon, Thailand van Sofie en Chantal - WaarBenJij.nu Dagje treinen! - Reisverslag uit Chumphon, Thailand van Sofie en Chantal - WaarBenJij.nu

Dagje treinen!

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Sofie en Chantal

10 November 2012 | Thailand, Chumphon

Nadat we 2 heerlijke dagen strand, zee, zon, lekker eten hebben gehad op Ko Samet in een erg luxe resort hebben we gisteren Rina en Monique op het vliegtuig naar huis gezet! Gister met de boot en minibus naar Bangkok gegaan en onze intrek in de suk 11 voor 1 nacht genomen! Na alles op de kamer te hebben gedropt zijn we met de skytrain en rivertaxi naar de Wat Po gegaan voor een totale revisie (thaise massage)! Ze hebben werk aan ons gehad, zo erg zelfs dat Sofie en Chantal er misselijk van waren! Al dat gekneed, getrekt en gemasseer, om ons weer in de juiste positie te krijgen heeft wat blauwe plekken en spierpijn opgeleverd, maar je moet er iets voor over hebben!?! Nu een week de tijd om te helen voordat we weer op de pijnbank moeten!!!
Maar daarna het laatste avondmaal genuttigd in de Burger King en Rina en Monique daarna naar het vliegveld gebracht met de skytrain en airporttrain. Wij waren net op tijd weer weg om onze dayticket te kunnen gebruiken, geluk gehad want eigenlijk was deze maar tot 0 u geldig maar hij werkte om 0.10u ook nog!
Na een nachtje slapen vanmiddag de trein genomena naar Chumpon! De reis duurde 9,5u in een warme plakkerige, beestachtige non airco trein!?! Maar we hebben het tot in Chumpon gehaald! De kakkerlakken racete over de vloer, de muggen vielen dood als ze ons roken (waarom is de DEET uit de productie genomen???) en ander ongedierte dat ik niet wil weten! Nu een heerlijke douche genomen en een heerlijk bedje. Morgen nemen we de catamaran naar Ko Tao!!! Op naar ons hutje!

• 11 November 2012 - 09:55

Ma:

Wat is het toch weer een prachtig verhaal. Gelukkig zijn wij gespaard gebleven van alle ongedierte buiten de muggen.
    Geniet nu maar met z'n tweetjes.
    Dikke knuffels

• 11 November 2012 - 10:17

Ma:

Sofie en Chantal.
    Hartelijk dank voor de prachtige reis die we met jullie hebben mogen doen Rina en ikzelf.
    Was voor ons een hele ervaring, zowel het trekken als het land als de hotels.
    We hebben onze ogen uitgekeken.
    Dank en dikke knuffels

• 11 November 2012 - 14:27

Hareld Bastiaanssen:

Dag liefste nichtje. Jezus wat ben ik jaloers. Volgende keer ga ik gewoon mee, kan best :-).Groetjes aan Chantal en geen gekke dingen doen he!

• 11 November 2012 - 19:33

Trudie:

En nu liggen jullie dus heerlijk op het strand op jullie eilandje in de zon? Ik ben jaloers!!!
    Waar hebben jullie gelogeerd in Chumpon? Chantal, was dat op het mooie plekje waar wij toen zijn geweest? Tja die treinreis, je moet er wat voor over hebben, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. En die beestjes, och, daar wen je ook wel aan (behalve aan de jeukbulten). In ieder geval is het nu weer genieten van het mooie weer en alle vrijheid. Allebei groetjes en een fijne vakantie!