Onze eerste dag in Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sofie en Chantal - WaarBenJij.nu Onze eerste dag in Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sofie en Chantal - WaarBenJij.nu

Onze eerste dag in Bangkok!

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Sofie en Chantal

01 November 2012 | Thailand, Bangkok

Onze eerste dag Bangkok zit er weer bijna op! Nadat we woensdag in Brussel waren vertrokken en een tussenlanding in Abu Dahbi hadden gemaakt, kwamen we (Sofie, Chantal, Monique en Rina) deze morgen aan in Bangkok! The city that never sleeps! Sofie en Rina hadden in het vliegtuig nog wat kunnen slapen maar Monique en Chantal dus niet! En dus wakker moeten blijven heel de dag! Vanmiddag nadat we bij Suk 11 onze kamer op mochten hebben we dan ook maar een dutje gedaan! Verder geshopt en geaclimatiseerd! Dus het grote avontuur kan beginnen! Rina en Monique hebben hun ogen al uit gekeken! Zoveel mensen, verkeer, geuren, winkels! Vandaag gaan we vroeg ons mandje in en morgen sightseeing Bangkok!
Groet de wereldreizigers

• 01 November 2012 - 16:52

Jessica:

Hi vakantiegangers. Geniet lekker. Hier is het koud en het regent. Veel plezier nog. Kijk uit naar jullie verhalen. Liefs Jes.

• 01 November 2012 - 17:52

Mirjam :

Hallo wereldreizigers! Fijn te lezen dat jullie veilig aangekomen zijn!
    Zoals Jessica ook al schrijft is het hier een typische herfstdag, dus jullie missen hier niets! Lekker shoppen nog, en fijn dat we een beetje op de hoogte kunnen blijven!
    Groetjes mirjam en co

• 01 November 2012 - 22:15

Tie En Annemie:

Hoi dames, weet je al hoe de reis gaat verlopen,waar jullie heen gaan, veel plezier en sofie leer maar goed Thaise massage he, heb nog wat tegoed van je :=)) groetjes van annemie en tie

• 01 November 2012 - 23:03

Femme (Australia):

wow, hope you guys have the best time, we loved Thailand when we backpacked there years ago.....didn't care much for Bangkok (good for shopping) but outside of Bangkok.....absolutely beautiful....if you get the chance visit Raleigh Island.....safe travel

• 02 November 2012 - 08:45

Marijke:

Een goed begin is het halve werk! Fijne vakantie! Lees jullie verhalen wel.
    Groeten vanaf het EZ...M
    Ps: schroom niet om foto's te delen...